Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Solen är tillbax!

Publicerad 2009-03-30 10:47:10 i Tips

Nu är det vår i luften igen. Hoppas den är här för att stanna nu. Det har varit för mycket snö och minusgrader nu att jag är så trött på det. Nu vill jag inte se snö på hundra år! hehe, alltså till nästa jul ;) . Och vad hör våren till om inte glass? Vi testade den nya GB glassen Wisch. Glassen är en  kaka med vaniljglass och chokladkross i mitten av kakan. Den var faktiskt himla god, men väldigt stor, så det blev att äta halva först och vänta ett tag så åkte nästa halvan ner med. Den var väldigt mäktig. Men jag rekomenderar er verkligen till att smaka den nya glassen. Nu är det så skönt med en värmande sol utanför fönstret att vi måste ut i den. Ligga lite på gräsmattan och mysa med en pinne eller hur Casey? :P



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-30 19:35:39

Så härligt. Ska ju tydligen hålla i sig ett par dagar med!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela