Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Seansen igår kväll

Publicerad 2009-03-14 11:46:21 i Allmänt

Seansen igår gick väl bra. Blev dock inte riktigt som vi trodde. Han började med att fråga hur vi ville ha det. Vi sa att vi ville att han skulle kontakta andevärlden. Han fick kontakt med våran farmor, gammelmormor och gammelmorfar. Han fick även kontakt med Richards mormor och Elins dagiskompis Stefan. Mediumet berättade inte så mycket om dom utan mer om oss. Han berättade om vad vi var för personer och om våra egenheter. Han läste av oss istället för att prata om de bortgångna. Inte riktigt vad vi var ute efter, men men.. Jag kan ju säga att man fortfarande är skeptisk! Borde han inte känt att pappa dog här?

Om mig berättade han att jag fått bättre sinnen, så som luktsinne och syn. Att jag oroar mig för något men jag att jag tar reda på en massa information om det som oroar mig och det gör det bättre. Han nämde att jag hade en koppling till Asien, att det låg mig varmt om hjärtat. Han såg mig på landet med ett hus och trädgård. Där var ett hus med äldre detaljer. Och Richard skulle sköta blommorna. hehe, undrar varför? :P

Om vår förhållande sa han att vi var väldigt olika och vi var bra förvarann, att Richard förändrat sig till det bättre sen vi träffats. Jag var bra för honom. Han skulle hålla på med blommor för de skulle göra honom gott i framtiden. Han nämde dock att Richard var händig, brände vid maten och får saker gjort. Hmm aa det där stämmer ju definitivt inte. Jag får tjata i år för att han ska göra nåt som slutar i att jag får göra det själv:P Mediumet sa också att Richard är snäll och det kunde vi ju alla intyga om. Han pratade också om ett lån vi skulle ta iframtiden. Att vi borde prata med en bankman eller nåt om det. hehe.. får se om det blir en bil eller ett hus i framtiden?

Ikväll blir det middag och film hos kusinerna, det ska bli jätte roligt, skriver imorn!
puss o kram skumbanan ♥

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-03-14 16:10:06

Jaha de låter, tråkigt att han inte fick kontakt med Urban.. Men sa han inget om ex farmor? jag trodde han skulle säga saker som dom ville berätta för er i andevärlden.. hmm

Postat av: Carro

Publicerad 2009-03-14 16:27:07

Jaha de låter.. synd att han inte fick kontakt me Urban.. :/ men sa han inget om dom i andevärlden ville säga nåt? hmm

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-14 22:41:58

hmm tråkit att det inte riktigt blev som ni hade tänkt er :(

hmm richard med blommor då vet man vem man ska vända sig till om man vill ha hjälp med det hahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela