Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Semester på Ekön

Publicerad 2009-07-12 21:57:11 i Allmänt

Idag kom vi hem från Ekön efter att ha spänderat 9 dagar där i våran husvagn. Vi åkte ner ett helt gäng. På fredagen åkte jag och Alvin ner med mormor, moster och Malin. Vi spänderade hela dagen i solen med lite Slurp. =) På lördagen kom även Richard och hans bror Tobbe. De tältade igemter husvagnen för att få plats. Vi grillade lite korv och badade. På måndagen kom farmor och farfar också ut. De hyrde stuga på campingen. Vi spelade bingo och käkade massvis med onyttit. =) På tisdagen åkte vi helikopter, bada och spelade minigolf. Vi hann också med en tripp till fyrudden där vi köpte rökta räkor och fisk. Vi tog även en tripp ner till viken där vi shoppa lite och åt på resturang. På onsdagen hyrde vi båt en heldag då vi åkte till öar och bada. Sedan var farmor och farfars resa över. Vi fortsatte veckan med kortspel, charader och en massa läsning då vädret inte tillät mycket annat. =)

Nu är vi bara hemma för att packa om sedan stannar vi på Ekön resten av semestern.




Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-13 21:05:36

Roligt att ni tittade förbi!

Postat av: therese

Publicerad 2009-07-27 14:49:28

vad söt han här.. hoppas allt går bra för er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela