Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Cypern

Publicerad 2009-01-06 20:45:50 i Resa

Semestern har varit väldigt avkopplande kan jag lova. Det fanns inte mycket att göra, alla dicon o krogar var stängda. Bara ett fåtal souvenir affärer och resturanger som var öppna. Inte för att vi hade tänkt att festa lr dricka oss fulla men ändå! Vi hade ett par riktigt fina dagar med sol och bad. Sen fick vi två dagar med storm då vi inte kunde göra mycket annat än sitta på hotellrummen. Hotellet var inte det finaste heller om man säger så. Snacka om att det behövde en helrenovering. Poolen och utsikten var jätte fin, det var väl det ända som var bra där. Vi spänderade dagarna ute på byn lr stranden och kvällarna på Tonys (favoriten) lr på sea star, de hade godas mat och trevligaste personalen. Men det är skönt att vara hemma kan jag lova. Gud vad jag länktat hem till er alla. Men det var kalt här hemma, från +20 till -14 grader. Snacka om stor omställning. Ena dagen satt man i klänning och drack en paraply drink på stranden och nästa dag stod vi i snön med vinterjacka och frös arslet av oss. hehe. =)

Här kommer lite bilder.

















Kommentarer

Postat av: Carrokusin!

Publicerad 2009-01-10 22:57:41

Hej.. de låter som ni haft de bra ialf. Fina bilder.. Vill oxå ha värme:D Hur mår din mage då?:P Hade så bra. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela