Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Biokväll!

Publicerad 2009-01-17 20:57:48 i Sarah talar

Ikväll var vi på bio och såg "Benjamins Buttons otroliga liv". Benjamin som spelas av Brad Pitt föds gammal och blir yngre med åren. Filmen handlade om hans liv som gammal till ung på äventyr i hela världen. Filmen måste ses, den är verkligen se värd! Den är dock 2 timmar och 47 minuter lång. Så jag hade lite svårt att sitta stilla i slutet kan jag säga. Och kissnödig hann jag ju bli ca tio minuter efter att filmen börjat. Det var jobbigt kan jag säga. =) Efter bion var det låååång kö till damernas, som vanligt var det ingen kö på herrarnas. Ibland önskar jag att vi tjejor också kunnde kissa i pissoarer :P

                                                                      

  Filmen får iallafall 4 av 5 stjärnor av mig! ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela