Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tjejkväll!!

Publicerad 2009-02-22 11:01:22 i Allmänt

Igår hade vi tjejkväll hos L, Vi lagade middag och kollade på melodifestivalen. Det blev planka med pepsi och till efterätt hade L bakat en jätte god after eight  kaka  som hon serverade med hallon och glass. Allt blev mycket gott, proppmätta blev vi nog allaihoppa!

T hadde med sig sin 5 veckor gammla bebis, hur söt som hellst! Vilket charmtroll. Men hon ville inte låta mamma äta utan då skulle hon minsann också ha mat. Hehe, hon skulle vara med hela tiden. Gulligast! =)

Melodifestivalen va väl helt okey, vinnarna vann och förlorarna förlorade. Det blev precis som vi trodde. Jag och R kanske ska se andra chansen när de är i Norrk. Får se om vi får några biljetter. Hur många går vidare av dom då? Jag hoppas på de som körde reggie iallafall. De va väl lite annorlunda och ganska så bra? 

Idag kommer R hem från Leksand, då han såg melodifestivalen live. Han tyckte Molly va bäst. Kan nog hålla med honom. Så det blir väl lite god mat och kanske nån bra film när han kommer hem. Kanske får jag se några bra kort ifrån helgen?





               

              

       

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-02-23 16:27:39

vi hade riktigt kul måste vi göra om :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela