Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lördag morgon

Publicerad 2009-02-28 09:26:11 i Allmänt

Idag vaknade jag kl 06:45 av solen skinandes i mitt ansikte. Så härligt, man blir så glad av lite ljus och värme som solen ger en. R ville inte vakna och inte heller C, de är så morgontrötta. Så jag gick upp själv kl 08:00 och gjorde äggmackor och åt framför tvn. Nu ska de finjustreras lite här hemma sen blir det til affärn och handla lunch.

Kl 12 blir det en fika på stan med L och C. C har jag inte träffat på säkert ett halvår så de ska bli jätte kul. Efter det blir det ju teater kl 17:00 så innan det skulle jag vilja få i mig nåt matigt oxå!


Kommentarer

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-02 21:38:08

Fina bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela