Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hej mitt vinterland!

Publicerad 2009-02-24 13:31:36 i Allmänt

Var ute i skogen med casey och lekte i snön. Det var helt underbart när solen lyste och fåglarna kvittra. Det var faktiskt flera plus grader ute så det var himla skönt. Vi såg en massa djur både katter, hundar, en hare, ekorre och en massa fåglar! Så mysigt att se och höra djuren i skogen igen. Det är då vår känslorna kommer fram. Ja, de va verkligen en härlig skogspromenad vi fick!    

          
       
           

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-02-24 13:33:32

vackra bilder! casey är lika fin som vanligt<3

Postat av: Richard

Publicerad 2009-02-24 15:04:41

Jag vill också gå i skogen och vara med er!

Postat av: malin

Publicerad 2009-02-24 17:18:08

mm ser verkligen skönt ut... fast man väntar tills våren kommer när allt börjar växa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela