Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Den nya looken: pojkvännensjeans

Publicerad 2009-02-13 16:04:03 i Kläder

Våga dig på pojkvännsjeansen.  Nu är de hetare än någonsin på festen, på fikan eller till jobbet de funkar till allt!
De ska sitta löst, hänga lite på höften och vara upprullade i nederkanten.  Du kan matcha dom till ett snyggt skärp i midjan eller med en kavaj.

Jag letade runt i Richards garderob i höstas och hittade dom här, de matchar jag ihop med nån t-shirt lr kavaj.
I detta fall blev det en vit t-shirt, grå luvtröja och en blå/vit scarfs.  

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2009-02-13 18:34:02

Richards byxor klär dig bra, riktigt snygga. Till och med snyggare än på honom;) men hur ska jag göra som inte har pojkvän då? haha

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-02-16 16:36:46

Vad fin du är i Richards jeans.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela