Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens frukost!

Publicerad 2009-02-18 09:21:36 i Allmänt

Vaknade kl 7 av att R skulle till jobbet. Han hoppar in i duschen som vanligt, jag hör vattnet rinna.. och blir såklart jätte kissnödig. Måste upp och gå på toan. Sen lägger jag mig igen i den varma mjuka sängen, Casey lägger sig brevid. Kl blir halv 8 och R säger hejdå och lämnar mig för jobbet. :P Klockan blir 8 och jag har inte somnat om än utan hör bara min mage skrika efter mat. Hungerig som man är går jag upp och kokar ägg. Jag Sarah Fredriksson som aldrig åt frukost förr. Konstigt! Nu vaknar jag nästan av att jag är hungerig istället. =) Har nog en hungerig babeis i magen!

Det blev iaf äggmackor med kaviar, vindruvor och apelsinjucie. En rejäl frukost!

               
                       

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2009-02-18 09:48:51

Gud va gott det ser ut.

Postat av: Elin

Publicerad 2009-02-18 11:12:11

vad roligt att du åt de idag, ja tänkte på att ja ville göra sånna mackor igår:P

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-18 21:49:11

Var det verkligen gott det? kaviar och Juice går ju verkligen inte ihop. knäppis =)

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-02-19 13:51:08

Det ser värkligen gott ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela