Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alla Hjärtans Dag

Publicerad 2009-02-14 14:17:01 i Allmänt

Imorse vaknade jag med solen i ögonen och gjorde frukost på sängen till Richard gullig som man är!
Vi bytte presenter och jag fick en foundation från make upp store. Själv köpte jag en parfym av Puma.
Vi hade tänkt att baka den fina tårtan jag tipsa om i ett tidigare inlägg men det hinns tyvärr inte med idag.
Vi ska nämligen på middag hos mamma och ska få skjuts om en timma och Casey har inte fått sin present än (renskav). På vägen till mamma ska vi förbi kyrkogården och tända ett ljus för pappa, älskar dig så! ♥





Kommentarer

Postat av: chricky :)

Publicerad 2009-02-15 12:36:13

fin du är med magen gumman! det riktigt lyser om dig! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-15 18:53:38

Vad gullig du är! sötaste magen!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-02-16 10:41:54

Gud vad vacker du är sarah! Kommer snart komma hem, måste ses då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela