Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Forsta dagarna i Spanien

Publicerad 2009-12-17 12:15:26 i Resa

Har ar det helt underbart. Solen lyser och det ar varmt och skont. Hotellet ar helt okey och maten smakar bra. Vi har utforskat byn och shoppat lite. Testat drinkar och gottar oss gor vi hela dagarna! :D  Pa sondag har vi bokat in en resa till atlanten dar de garanterat oss att fa se valar och delfiner. Det ska verkligen bli kul! Nu ska vi ner till stranden och sola.

Ha det bra pussa Casey fran oss
kram Sarah, Richard, Alvin och Sussie


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela