Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins milstolpar vid 3 månader ålder

Publicerad 2009-08-22 13:04:32 i Alvin <3

Alvin blir bara större och större. Nu går det verkligen undan. Han jollrar med oss hela dagarna och blir själv chockad över de ljud han får fram. Det är också roligt att se honom titta och studera något mycket länge och nogrant så som En leksak eller någons ansikte. Och fler framsteg kommer varje dag. Jag kommer fortsätta hålla er uppdaterade.

Alvins milstolpar:

* Fixerar blicken
* Följer föremål med blicken
* betraktar människors ansikten
* svarsleenden
* jollrar
* lyfter huvudet rellativt stadigt
* vänder uvudet i den riktning ljud kommer ifrån   
* viftar med armar
* sparkar med benen
* lyfter bröstet när han ligger på mage




Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-08-22 16:01:16

Han får inte växa och bli för stor för snabbt bara hälsa honom det från tant malin :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-22 17:05:00

Så duktig så.

Postat av: tessan

Publicerad 2009-08-23 20:50:31

vad söt han är. Eran son. det går fort undankan jag medge. ser bara på olivia hur stor hon har blivit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela