Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskhelgen

Publicerad 2009-04-13 19:43:17 i Allmänt

Nu är vi inne på sista påskhelgens dag. Sen är vi tillbaka till vardagen igen. Igår spänderade vi påskdagen hos Richards föräldrar på middag. Där serverades det kättgryta med potatisklyftor, jätte gott! Fick oxå ett porslinsägg fylld av godis, mest choklad vilket är min favo. =) Idag började vi dagen i skogen. Nu är det grönt och fint med mycket blommor. Vitsippor och blåsippor är det flest av. Sill och potatis blev det till lunch och till kvällen blev det grillat. Underbart gott blev det. Imorgon blir det att åka hem igen efter nästan ha spänderat en hel vecka hos mamma. Hoppas vädret håller i sig hela veckan så man kan fortsätta njuta av långa skogspromenader om dagarna och grillat på kvällarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela