Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Middag och komedi

Publicerad 2009-04-20 12:19:26 i Allmänt

Big comedy var as bra igår, speciellt David Batra och Johan Glans. Johan Glans är ju min favorit av våra komiker och han gjorde mig verkligen inte besviken igår. Det blev verkligen mycket asgarv och tårar när de stod på scenen. Det var mycket personliga påhopp och sexskämt som vanligt. Men för det mesta var de faktiskt as bra. Tyckte dock synd om de längst fram de skämtade om, de var inte snälla precis. =)

Innan föreställningen åt vi på deli. Det blev planka. Mycket gott som vanligt. Jag hadde aldrig ätit där innan så det var kul att testa på nåt nytt. Så tack så jätte mycket mamma för gårdagen, det var verkligen jätte trevligt! Vi får bjuda nästa gång... :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela