Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga fredag

Publicerad 2009-04-17 19:02:45 i Allmänt

Skönt med fredag igen. Nu har man några dagar ledigt med familj och vänner. Idag vknade vi upp med solen i ögonen och gjorde frukost. Det blev leverpastejmackor för mig och renskav för Casey. Sen blev det skogen som vanligt där vi  plockade vitsippor. Richard kom hem efter en dags arbete vid halv 3. Vi tog oss en fika och gick sedan och handla för grillat till ikvällen.

På eftermiddagen kom Elin med Nellie. Då satte vi oss ute och tog fram grill mm. Malin kom också ut med saft till oss. Mycket gott i solen. Vi grillade sedan ryggbiff, blev super gott! Nu blir det snart sängen för Richard då han börjar jobba 6 i morrnbitti igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela