Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens grillkväll

Publicerad 2009-04-05 12:29:50 i Allmänt

Igår var vi hos syran och grillade hamburgare och korv. Mmm så gott det är med grillat, får hoppas på fler sådana fina kvällar i fortsättningen. Idag ser det ju dessvärre inte ut att bli en sådan kväll. Men igår var det soligt och skönt ute ända tills sent på kvällen. Det var iallafall jätte trevligt igår, vi var ett par styckna så snacket gick ju. Blir ju så när marioteten är tjejer. :) Vi bjöd och tillagade maten så jag hoppas det smakade?! :) Hundarna lekte på gräsmattan medans grillningen var igång, men de var försiktiga som tur var. Väl inne var det damp och lek mest hela tiden så de blev väldigt trötta mot senkvällen.

Idag hade det blivit mjukglass på halvars om vädret tillåtit det, men icke. Blir väl en pizza framför tvn istället? :P




Gårdagens frisyr =)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-04-05 12:52:51

var jätte trevligt i går får vi göra om.... nu när vädret e bättre :)

Postat av: CarroKusin

Publicerad 2009-04-06 12:54:06

Hallå där.. Va fin du e.. stoor mage:) tänk att jag inte ens sett dej, evigheter sen, blir ändring på direkt när jag kommer hem:P Hälsa alla.. Peter hälsar! Puss&Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela