Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskafton

Publicerad 2017-04-15 22:35:00 i Familjeliv

Vilken dag! Grabbarna vaknade tidigt och ville måla ägg medan Juni låg och sov med Casey till kl 9. Efter vi ätit upp all ägg åkte vi hem till mamma i Lindö för påsklunch. Grabbarna åt revbensspjäll till förbannelse och Juni tröck i sig lax (för att vara mina barn åt de riktigt bra för en gång skull). Den blev det äggjakt inomhus då det de var en hel del snö ute. Det blev en pysselpåse i år (förra året fick de så mkt godis att vi tänkte begränsa det i år).
 
Sedan träffades vi hos oss för en grillkväll, drinkar och mer påskäggsjakt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela