Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 7 år

Publicerad 2018-07-22 21:18:32 i Allmänt

Idag fyller bästa Milo 7 år. Tänk att han börjar i 1a klass i höst. Idag har han fått överraskning efter överraskning. Det märks att barnen börjar bli stora nu för de känner verkligen igen sig ute på vägarna och förstod direkt var de var på väg. 
 
Först vaknade han upp med sång, presenter och tårta. Sedan åkte vi till Kolmårdens djurpark och avslutade sedan dagen hos barnens farbror och faster i deras nya hus på landet. Väl hemma hoppade vi i plurret efter tacomys på altan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela