Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken värme!

Publicerad 2018-07-20 16:40:00 i Allmänt

Usch vilken otäck värme som vi fått, och inte verkar bli av med. Och regn har vi knappt sett på hela sommarn. Stackars alla djur, sjuka och äldre. Våra skogar står i brand på över 40 ställen och på så stor yta att de är omöjliga att släcka. Djur får gå till slakt för att det inte finns något gräs. Så himla otäckt!  Det gäller verkligen att hålla sig sval och dricka mycket vatten för att överleva värmen.
 
Nu håller vi tummarna för världens ösregn, helst under hela helgen MINST!
Lite bilder från senaste veckorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela