Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1 September och vår sommar

Publicerad 2016-09-01 23:02:00 i Familjeliv

Då var September månad här och där med hösten. Hur har då sommaren varit? Jag tycker att den varit kanon, inget att klaga på alls. Fin vår, sommar och höst med mkt sol. Början av Juli var väl sådär men när vi åkte på semester v 29-30 var det 30 grader ute varje dag, så vi hade verkligen tur. 🌞
 
Vad har vi då gjort i sommar? Vi tog ledigt från slutet av maj till mitten av augusti och har verkligen njutit varje sekund då vi i stort sätt varit lediga ihop hela familjen för första gången hela sommaren. Detta blev ju möjligt då jag väntade Juni som var det största som hände oss denna sommar. Grabbarna är fortfarande störtkära i henne (precis som mamma och pappa) och kan inte låta henne vara. ❤
 
Annars var vi ute i skärgården och Astrid Lindgrens värld (på Milos födelsedag) samt Nils Holgerssons värld (som var en flopp!) förutom huset vi bodde i 2 veckor vid en stor bondgård. Bröllop var vi också på när Juni var 5 veckor och kalas har vi även haft för båda grabbarna. Vi var också mycket hemma hos mormor och badade i hennes stora pool. 🏊
 
En underbar sommar vi sent kommer glömma helt enkelt! 🖒
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela