Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babysång

Publicerad 2016-10-12 12:03:00 i Allmänt

Oj vad vi far runt idag känner jag! Vi började med att lämna grabbarna i förskolan och skolan för att sedan köpa ett par termobyxor av en tjej i centrum. Efter det mötte jag och Juni upp moster med kusinen på babysång.
 
Snart ska vi hämta lilleman för att sedan möta upp pappa på stan för att sedan åka till banken. Efter att vi kollat rean på stan ska vi möta upp en annan tjej som sålde blöjor i junis st billigt. Pjuh! ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela