Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskfint

Publicerad 2016-03-25 15:39:40 i Familjeliv

Jag och barnen älskar att pynta och pyssla på högtider. Speciellt jag och Alvin, vi har hur mycket tålamod som helst att hålla på medan Milo kan tröttna lite fortare än oss. 
 
I år orkade jag inte fixa lika mycket som jag brukar iom alla sammandragningar jag får och orken har inte heller varit på topp, utan det har blivit en hel del vila på soffan denna veckan. Alvin undrade om jag var så trött för att bebis håller i gång så mycket med sång och dans i magen. Hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela