Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vart tog jag vägen?

Publicerad 2016-12-30 21:38:59 i Allmänt

Oj, det var länge sedan jag glömde bort bloggen som jag gjort de senaste dagarna. Vi har haft fullt upp med att ha lov. Det är inte direkt lugnare nu än när de är i skola/fsk men där emot får vi sovmornar. Ibland sover vi (iaf jag och Juni) till 10 med ett blöjbyte och mat vid 8 då grabbarna oftast går upp för frukost/film/lek. Lyx! 
 
Vi leker med nya leksaker och planerar inför nyår, tänk att årets sista dag är i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela