Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Grannkatterna

Publicerad 2015-10-07 19:08:26 i Allmänt

Vi har många katter som springer omkring här ute där vi bor. Eftersom vi har dynorna på vårt matsalsbord 24/7 på altan ligger det speciellt en katt här i stort sätt varje dag. Det ser vi på allt hår den lämnar efter sig bla. Den har tydligen också lärt sig våra tider vi brukar komma hem för då står den och vill bli klappad vid oss. Den är så kelig denna katt, den stryker sig och rullar runt i massor. Vi har fler katter men de brukar inte alltid komma fram och hälsa som denna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela