Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fortsättning

Publicerad 2015-01-06 17:26:00 i Allmänt

Ledigheten fortsätter efter en arbetsdag igår.
 
Moster och morbror kom förbi en stund och hundarna fick leka av sig ute en stund. Annars har vi bara badat och tagit det lugnt idag, grabbarna och jag.
 
Nu ligger vi nerbäddade i soffan och ser på nya Beck som vi längtat så länge efter. Lite grönsaker och dipp på det så är kvällen räddad.
 
Har haft mycket cancer på hjärnan då jag har svårt att smälta detta med min kusin. För så fort man tar upp ämnet kan i stort sätt alla relatera. Det sjuka är att det även är så unga människor som drabbas, tom barn idag. 
 
Åh vad jag hatar cancer!
Nya 3d tvn, hur nöjda som helst!
#Fuckcancer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela