Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken helg!

Publicerad 2015-02-22 11:00:00 i Familjeliv

Igår fyllde farbror Tobbe år, samma dag födde min syster en dotter. Vi åkte först på Tobbes födelsedagskalas där vi blev bjudna på godgod fika. Sedan åkte vi till stan för att köpa något fint till nyfödda Lea. Sedan fick vi äntligen träffa det lilla underverket. Så nu är denna klan utökad med en liten flicka oxå. 
 
Imorse vaknade Alvin med migrän så han ligger nu och sover bredvid mig i soffan. När han vaknar brukar det sedan vara över så det hoppas jag på även denna gång. Alvin började få sådana migränanfall förra sommaren, som börjar med en blixthuvudvärk, kräkningar och trötthet, efter någon timmas sömn är det tillslut över. Någon som känner igen det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela