Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tjejkväll

Publicerad 2014-03-18 07:57:00 i Festligheter

Efter jobbet igår mötte jag upp syrran och mamma på stan och efter en timmas shoppingtur var det dags att träffa tjejkompisarna. Vi hade en middagsdejt inplanerat på schemat så vi gick till vårt nya inneställe enyoj. Eftersom vi alla är tvåbarnsföräldrar blir det svårt att få ihop en tid att ses allihop men igår fick vi som tur var ihop det. Längtar redan till nästa gång!
Klänning: HM 200 kr. Solglasögon: Gina Tricot 80kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela