Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

När Milo är i förskolan

Publicerad 2014-03-13 12:37:00 i Allmänt

Idag lämnade Richard Milo på förskolan, då passade jag och Alvin på att ha en "mor och son dag". Jag frågade Alvin först vad vi skulle hitta på och självklart svarar han att vi ska åka till Kolmårdens djurpark. Han fick dock nöja sig med att ta en glass i solen och mata änderna. När han sedan somnade i vagnen tog jag en snabbis i stan innan vi knallade hem igen. Nu bygger vi lego hemma innan vi ska ge oss ut igen och hämta lilleman på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela