Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gör det bästa av situationen

Publicerad 2014-06-28 19:08:00 i Familjeliv

Sommaren ser ut att regna bort, så tråkigt för alla semesterfirarna. Själv har jag bara tre arbetsdagar kvar sen hoppas jag verkligen värmen kommer med torrare väder.
 
Vi tog en dag på badhuset för lite inomhusbad då det varit en kall och regnig dag även idag. Grabbarna hade riktigt kul och tyckte det var helt onödigt att åka hem när man skulle kunna bada hela dagarna enligt dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela