Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bio

Publicerad 2014-01-18 19:59:54 i Allmänt

Denna lördagsförmiddag började med en tripp på stan. Mormor skulle nämligen bjuda Alvin på bio och då måste man ju äta på MCDONALDS först. Walking with dinosaurs ville Alvin se. Hade ju hört att filmen kunde vara lite läskig så vi hade sett en del trailers på filmen innan i förebyggande syfte. Det enda Alvin tyckte var lite läskigt var ljudet när de skrek så högt sa han. Annars var det en väldigt häftig film som jag bara måste köpa när den kommer ut sen. Jag och Milo vandrade runt på stan under tiden och vi hittade som vanligt en hel del till alla i familjen, dock får jag visa det i ett annat inlägg. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela