Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vårt nya boende

Publicerad 2014-08-18 20:42:00 i Allmänt

Smsen och kommentarer dyker upp lite var stans både online och irl. Tack för alla grattishälsningar! Vi kommer att bo i Pryssgården från och med Oktober för er nyfikna ;) Det känns jätte kul, dock finns det orosmoln som förstör lyckan lite, vilket är att vi inte hittar någon dagisplats till grabbarna i området förrän tidigast Augusti nästa år. 
 
Än njuter vi dock fortfarande i stugan och tänker inte flytta hem och börja packa förrän nästa månad, trots att vi har en massa saker att sälja/göra oss av med. Däremot planerar jag en massa i huvudet om hur flytt och inredning ska gå till. Vi har handlat på oss lite nya möbler osv, så vi längtar verkligen till att bli Pryssgården-bor snart!
 
Sneakpeek on The house :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela