Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Målning

Publicerad 2013-10-17 11:53:00 i Allmänt

Idag vaknade vi upp till en grå morgon, så istället för att vara ute denna förmiddag var vi inne och bakade bröd och målade lite med vattenfärg. Alvin målade Musse pigg och Milo gjorde en regnbåge. Efter frukost och målningen var det dags för förskolan och idag är det mormor som hämtar igen då både Richard och jag slutar vid 16:30. Ha en trevlig torsdag gott folk och kom ihåg att ni hittar mig på www.sarahan.blogg.se imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela