Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Paketinslagning

Publicerad 2013-05-13 14:42:00 i Festligheter

Nu är det dags att sätta igång att slå in alla presenter som vi har inhandlat till vår snart 4-åring. Vi har inte köpt så mycket i år eftersom vi tog tillbaka några julklappar för att spara till födelsedagspresenter istället, då de fick så mycket i julas men lite smått och gott har jag självklart hittat som t.ex. kläder och leksaker.
 
Jag har även handlat gemensamma presenter till grabbarna då Milo fyller 2 år endast 2 månader efter Alvin. Bl.a. ska de få ett picknickbord, gunga och barnbassäng att ha ute på landet. Jag vet ju att resten av släkten också handlat en del till grabbarna så jag tänkte inte handla så mycket mer i år då jag känner att de redan har det mesta.
 
Vi får hoppas att jag klarar av att hålla igen nu bara för känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert hitta en massa roliga saker att köpa ändå. Det finns som sagt inget roligare än att shoppa. Måste jag handla så får det i så fall bli nödvändiga saker som strumpor!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-05-13 20:43:20

Ja, hmm, känner vi dig rätt så.... ;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2013-05-14 16:06:11

Haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela