Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Glad kille!

Publicerad 2013-05-26 14:27:09 i Alvin <3

Alvin hade längtat länge till hans födelsedag, och undrade hela veckan om det inte var lördag snart. Han var så glad när han äntligen vaknade upp på lördagmorgon till alla paket, men det första han sa var: -Men Milo ska väl också få paket? Självklart hade vi även tänkt på honom med men det var sådan gullig och osjälvisk tanke av honom tycker jag. När Alvin sedan märkte att alla andra som kom också hade med sig paket blev blev han jätte förvånad och glad. När han öppnade det största paketet och upptäckte att det var en cykel så sa han att det var jätte bra för då kan ju Milo få 3-hjulingen. Det var en väldigt tacksam kille vi hade igår och det första han sa imorse var att han skulle cykla på cyklarna.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-26 21:31:31

Han är så underbar min goa och omtänksamma Alv! ❤❤❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela