Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Time fore school!

Publicerad 2013-03-20 16:01:54 i Allmänt

Det är inte lätt att hinna med skolan när barnen är sjuka hela tiden. Det blir svårt för mig att vara hemma från skolan då jag isåfall inte skulle kunna få betyg i ämnerna och det blir svårt för Richard att vara hemma då han är ensam försörjare när jag pluggar. Sen när jag är hemma finns inte heller tiden till plugg då jag måste ta hand om två små sjuka barn. Nu har halva lästerminen gått och avklatad så nu är det bara att kämpa de sista två månaderna!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2013-03-20 21:44:25

Ja jag känner så igen mig i det. Att plugga och ha barn är både positivt och negativt. Men kämpa på kvällarna och helger va heliga för mig och pluggandet. Kämpa på du får ut något bra av det sedan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela