Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mammas pirater

Publicerad 2013-03-06 08:01:00 i Kläder

Grabbarna bus leker ständigt pirater här hemma och allt Alvin tar på sig eller tittar på är något med pirater. Alvins favorit bok är en piratbok (ska läsas varje dag) och favoritfilmen är självklart också en piratfilm. Pirat är som sagt ett återkommande tema här hemma då de har en piratserie av möbler i barnrummet och deras kalas i somras hade pirattema osv. Därför tänkte jag nu köpa lite nya piratkläder till grabbarna och de här fina kläderna  från HM tror jag de kommer bli sååå glada för.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-06 12:10:26

De kommer att bli riktigt coola pirater! ❤❤❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela