Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

På stranden

Publicerad 2013-06-01 20:10:00 i Familjeliv

Solen fortsätter skina över oss men på eftermiddagen kom det en ordentlig regnskur. Mamma fick vara barnvakt på förmiddagen då jag och Richard behövde åka in till radhuset för att tvätta, vattna och klippa gräs. Detta tog oss 3 timmar! Mamma och barnen var nere på favorit stället vid vattnet och busade under tiden. Vii spenderade även hela eftermiddagen igår där ändå får barnen aldrig nog. Vi kände även på vattnet och då upptäckte vi att det var helt gult, jag har aldrig sätt så mycket polen förr! Hoppas det försvinner fort för både igår och i dag har jag nyst som en galning.  Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela