Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

På promenad

Publicerad 2013-06-16 12:53:00 i Familjeliv

Det blir mycket promenader under vår, sommar och höst för den här familjen. Vi brukar gå mycket överlag som tex skogspromenader, ta en tripp till stan eller gå till landstället eller hem till stan. Nu på sommaren är vi ute hela dagarna och är bara inne när man lagar mat och sover i stort sätt, och så promenerar vi minst tre gånger per dag med hundarna, går till affären, går ner till restaurangen eller caféet flera ggr i veckan, går till badplatser och olika lekplatser gör vi också flera gånger i veckan. Hästar och andra djur brukar också få sig ett besök av oss nästan dagligen. Våran barnvagn rullar alltså för det mesta på hela dagarna med andra ord. Alvin brukar oftast gå eller cykla själv men är man ute i över en timma orkar han inte mer så vi har kört med syskonvagnen då men idag la vi undan den. Hoppas det går bra för Alvin ändå. Det blir att ta cykeln överallt nu kanske?
Här är vi ute och rastar hundarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela