Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inte som planerat

Publicerad 2013-01-05 11:07:00 i Alvin <3

Vi hann bara packa väskorna och ta på oss kläder för att åka till badhuset och så hade vi en planerad lunchdejt på stan. När pojkarna var klara och jag gjorde i ordning håret kommer Alvin in helt likblek och säger att han inte mår bra och kryper ihop och somnar med det samma. Hela morgonen hade han dock varit som vanligt och busat och haft sig med brorsan så det kom som en chock. Han fick fort hög feber och sov bort i stort sätt hela dagen. Vi som skulle ha familjemiddag hos mormor där pojkarna skulle sovit över då jag och mannen skulle ha haft spelkväll hos vännerna. Vi fick i stället ett äventyr hemma i soffan framför filmer vi lånat av mormor och thaimat. Nu mår Alvin bra än så länge utan feber så jag hoppas det fortsätter i rätt håll nu och att ingen annan i familjen blir smittad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela