Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gymtid

Publicerad 2013-01-13 14:55:00 i Me, My self and I

Idag blev det lite gymtid för den här mamman. Det blev 3 km på löpbandet och 1min*3 plankan. Nu hoppas jag att helgens bakning, kalastårta och lördagsgodis försvunnit från min kropp med helens alla promenader med. Ska försöka ta tag i det här med löpnigen igen som jag gjorde i våras och gick ner 3 kg på 1 månad. Tyvärr är det ungefär vad jag har gått upp under vintern igen så det är bara att sätta igång igen. Någon mer som vill bli sundare till vår/sommar 2013?

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-01-13 15:12:17

Här snyltar vi på mammas grejer ser jag hahahha ;D

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-01-13 17:06:04

Ja vem vill inte bli det har sakta till mig själv många gånger nu sen efter jul att nu kör vi i gång denna vecka men så här det inte blivit man är bra på att komma på undanflykter.

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2013-01-13 17:17:15

Ja, man måste ju passa på Malin! :-))

Postat av: malin

Publicerad 2013-01-13 19:16:15

hahah helt rätt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela