Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

2013

Publicerad 2013-01-01 18:27:11 i

Första dagen på det nya året är här. Richard börjar jobba efter julledigheten i morgon och vi har där med städat bort julen här hemma. 2013 börjar med att skola in Milo på förskolan så jag kan ge mig ut på arbetsmarknaden igen efter många år som föräldraledig vilket känns sådär. Jag kommer sakna pojkarna mycket men det ska även bli skönt att göra något för mig själv med. Får hoppas att jag kommer hinna med dom trots plugg och arbete. Jag skaffade ändå inte barn för att ta karriären före dom. Det blir ett intressant år med många önskningar men utan löften för mig. Hur ser era önskningar/löften ut över 2013?
Bilder på pojkerna under året som gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela