Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi lämnar när andra hämtar

Publicerad 2013-02-07 14:05:00 i Barnen <3

Vad konstigt det känns att lämna barnen på förskolan när de andra barnen snart blir hämtade. Det känns lite som att de missar allt de roliga då men så behöver det ju inte vara. Richard börjar jobba kl 14 och jag kom precis hem från skolan när barnen skulle lämnas och nu sitter jag och pluggar med hemmastudier. Barnen har och har länge haft ett vattentema. De experimenterar alltså mycket med vatten, is och snö både utomhus och inomhus med olika föremål och färger etcetera. I veckan har de tex gjort de här olika föremålen och hängt upp i ett träd så fint i förskolan. Båda mina grabbar älskar att hålla på med vatten och som tur var finns det ju så mycket att göra med vatten och lära sig så vi gillar detta tema här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela