Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dessa sjukdommar

Publicerad 2013-02-19 10:02:00 i Barnen <3

Usch så trött man är på vintern och alla dessa sjukdommar! Denna månad har varit värst för våran familj, så jag kan förstå varför Feberuari kallas för Vabruari. Vi har redan varit sjuka i två omgångar denna månad med både magsjuka och förkyldning. Nu längtar vi efter våren och att få vara friska i flera veckor i streck. Milo har inte åkt på någon magsjuka än och Alvin har inte spytt något mer sen den gången i lördags men han är fortfarande kass i magen. Jag har handlat Provera mot magen, blåbärsoppa, äpplen, citron och ger honom även vatten så jag hoppas han blir bra snart. Har ni några fler tips mot dålig mage så tar jag tacksamt emot dom.
 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2013-02-19 11:22:53

Va tråkigt att höra att ni är sjuka igen inte roligt när det kommer i omgångar. Är rätt många som är sjuka vad jag har hört. Krya på er potatismjöl ska vara bra mot diarréer det jan nan blanda ut med vatten eller i blåbärs soppan. En msk till ett glas ca.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela