Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Äntligen är våren här!

Publicerad 2013-04-14 18:13:00 i Allmänt

Så skönt att slippa vinterkläder, vantar och vinterkängor och bara ta på sig en jacka och sticka ut lite fort. Grabbarna och jag var först ute på gården och lekte tills Alvin kom på att vi kunde gå till skogen. I skogen såg vi en massa djur som fjärilar, myror och ekorrar. Grabbarna plockade en massa pinnar som de lekte med på vägen hem. Sedan var gården full av ungar som grabbarna lekte med. Milo är inte sen med att hälsa och babbla med nya kompisar, dock fick storebror sköta det mesta snacket idag. Hihi, de är för söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela