Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babysång

Publicerad 2012-09-13 12:18:00 i Milo <3

Idag var det dags igen för babysång. Idag var det bara "stora" barn där då alla var 1 år gammla. Som vanligt sjöng vi, spelade instrument, dansade, kände på tyger till musik och gungade i täcket. Det enda nya idag var dagens ord "pappa" som alla kidsen sprang omkring och ropade. Det varlite komiskt då det bara var mammor där och alla roppa på samma sak! :-) Trodde Milo skulle bli trött efter sången så jag kunde få storstädningen gjord innan Alvin ska hämtas på förskolan för sedan ska vi ner på stan och kommer inte hem förrän sent ikväll iaf jag, barnen får åka hem tidigare med pappa. Nu springer Milo och jagar hunden runt köket, bäst att sätta honom med lite mellanmål så jag får dammsuga i fred. ;)

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-09-13 13:17:10

sv: nästa vecka på onsdag får vi svar på proverna =)

Postat av: tessan

Publicerad 2012-09-13 17:37:20

tråkigt att man inte var där..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela