Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 10 månader

Publicerad 2012-05-22 07:25:00 i Milo <3

Nu blev Milos ålder två-siffrigt (i månader) helt plötsligt. Tiden har gått alldeles för snabbt och jag kan knappast förstå att det bara är 8 veckor kvar tills hans 1 åriga födelsedag! Vad jag önskar att vi kunde sakta ner tiden lite, bebistiden försvinner ju så fort och kommer aldrig mer tillbaka. Den här månaden har Milo fått två tänder så 4 stycken har han nu. Han har slutat med napp vilket måste vara det största som hänt denna månad. Efter öroninflamationen tog han inte nappen igen då det gjorde ont att snutta under sjukdomstiden. Smidigt och enkelt sätt att sluta med napp tycker jag då de egentligen inte har kvar det där snuttbehoved de föds med nu. Annars är Milo en mycket glad liten kille som skrattar mest hela tiden som även älskar mat. Då menar jag verkligen ÄLSKAR! Han kan sitta länge och äta (då han får äta själv) och man ser verkligen hur han njuter av maten. Han är fortfarande en myskille som gärna kryper upp och gosar med en. Han försöker nu prata med oss med en massa svarsljud. Han förstår en massa ord nu har jag märkt vilket är kul. Hans favorit är fortfarande brorsan som han gärna vill hänga med. Snart är det dags för planering av 1-års kalas!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-05-22 10:18:09

tänk vad tiden går fort håller helt med dig ... kom på i går att våran tös faktiskt blivit 5 månader.. helt otroligt.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-22 22:09:03

Grattis Milo :)

Hihi, en matgalning som min Matilda ;) Men det är bara härligt!

Ojoj, snart 1 år..vart tar tiden vägen?!

Postat av: Helenas Hem

Publicerad 2012-05-23 06:58:27

Men vilken Storkille!!! Grattis på 10 månadersdagen.

Ja fy vad tiden går fort. Första året är ju så mysigt.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela