Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Syskonmys <3

Publicerad 2012-03-19 07:15:38 i Familjeliv

Igårkväll slängde sig hela familjen inklusive hunden (för hon tillhör ju familjen såklart) i dubbelsängen det vill säga min och Richards säng tidigt igårkväll för en massa mys. Alvin och Milo busade för fullt. Alvin brukar försöka få Milon som han kallar lillebrorsan att skratta genom att trycka fram hans ansikte så nära hans det går och säga "Tjena, tjena" med ett efterföljt asflabb. Behöver jag säga att han oftast lyckas? Hehe som sagt var det en massa bus och stoj i sängen tills de äntligen blev trötta vid en 9 sådär. Pjuhh men kul var det om inte supermysigt. Älskar verkligen min familj sååååå mycket, ni är bäst i hela världen, på hela planeten, i hela universum! Gaahh, puss på er mammas älsklingar!

Kommentarer

Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Publicerad 2012-03-19 12:41:57

Fina pojkar :)

Postat av: Richard

Publicerad 2012-03-19 12:53:29

VI älskar dig med.

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-03-21 10:34:42

åh vilka härliga bilder på bröderna bus =)

Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Publicerad 2012-03-21 16:04:02

Nemen vad roligt =) Det är inte ofta man ser att andras barn heter Alvin, inte på bloggar iaf :P

Hur gammal är dina små då? =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela