Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milos tur

Publicerad 2012-03-29 21:11:30 i Milo <3

Nu har vi smittat ner Milo också. Stackaren har fått hög feber, hosta och är helt genomförkyld. Alvins förkyldnig är dock mycket bättre men lite hosta har han fortfarande. Richard har också börjat bli lite förkyld och känner sig lite febrig. Milo är dock fortfarande pigg och glad så han verkar inte sjuk förutom i natt då han knappt sov någonting. Själv mår jag bättre men jag känner mig fortfarande lite snuvig. Dock hade jag ont i hela munnen när jag vaknade att jag trodde att jag hade blåsor över allt men det visade sig att jag hade bitit mig på tungan två ggr i natt. Richard sa att han hörde mig gnissla tänder, blää. Nu börjar jag bli skapligt trött på dessa bakterier och virus (och tandgnisslet) att jag inte vet vad jag ska göra. Funderar allvarligt på att ta bort barnen från förskolan, frågan är bara vart de skulle ta vägen då om dagarna? :P

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-30 09:43:19

Vart bor ni? Finns det inte dagmammor i ert område. Av egen erfarenhet vet jag att barnen är friskar hos dagmamman. Dom är oftast ute mer och framförallt mindre barngrupper.

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-03-30 11:30:33

Vi bor i Norrköping, Klockaretorpet där det finns en dagmamma som är på olika förskolor och öppna förskolor i veckodagarna. Tack för tipset! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela