Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Älskade ungar!

Publicerad 2012-03-27 08:35:17 i Barnen <3

Så härliga de är mina favorit grabbar. De myser i sängen tillsammans, Alvin kitlar Milo så han storknar av skratt. Det är bara så härligt att se dom så tillsammans. Man blir liksom varm i hela kroppen av lycka och kärlek. Jag är så glad att jag och Richard valde att skaffa barn relativt tidigt (Skulle fylla 24 år). Jag skulle inte villja ha väntat en månad längre. Vi var ju redan förlovade sedan 2 år och hade varit ett par sedan 4 år tillbaka. Det passade oss perfekt! Sedan kom nästa barn två år efter men då var vi också gifta då Milo blev till på "smekmånaden" (Egypten resan). Det är alltså två år och två månader mellan våra grabbar vilket vi också anser är en perfekt ålderskillnad. De har så kul ihop och både Alvin och Milo får ut så mycket av varandra. De växer och klarar saker och ting mycket snabbare. Sedan Alvin blev storebror har han växt otroligt mycket genom att vilja hjälpa till mer hemma. Han är ju stor kille! Många säger sig inte villja skaffa det andra barnet för tidigt (vad det nu innebär). En del tycker att två år är för tidigt och man är rädd att det första barnet ska få för lite tid av oss föräldrar. Jag skulle säga att det är tvärt om! Jag är mammaledig och har där med Alvin bara 15 timmar på dagis sen är han hemma med oss. När vi ska göra något med Milo får alltid och jag menar verkligen ALLTID Alvin vara med. Han är aldrig i vägen utan bara en jätte fin storebror och son till oss precis som Milo också är. Jag ÄLSKAR er så och är så GLAD att jag har er i mitt liv! Tack Richard min kära man för det bästa du någonsin bidragit till, våra älskade söner. ÄLSKAR er så mycket!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-03-27 09:59:43

Åååh va fint! Du kan va stolt över att ha så fina grabbar :)

Postat av: Rille

Publicerad 2012-03-27 10:15:19

Tack älskade sweetie paj ;P. Älskar dig massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela